talambar

بنام خدای یکتا  امروز به اتفاق دوستان همیشگی به سمت زیارت و از آنجا به سمت سردانسر حرکت کردیم. دشتی که همیشه زیباست. از سردانسر به سمت مازوکش ولی قبل از مازوکش به سمت راست دره حرکت کردیم که ما را به یک رودخانه رساند. کف رودخانه کمی آب داشت و همچنین توت فرنگی های بسیار درشت نسبت به بقیه توت های وحشی....... کف رودخانه را ادامه دادیم تا اینکه به علی دیگا رسیدیم. از علی دیگا سپس مجددا به سردانسر ...... روز بسیار خوبی بود با مسیر جدید.  گله گاو توت فرنگی وحشی بسیار خوش طعم دره اسپی دره سیب وحشی گل نسترن علی دیگاه گل نسترن پایان + نوشته شده توسط حبیب اله طاشی در دوشنبه بیست و سوم مرداد talambar...
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : اسپی,دره, نویسنده : barankoha بازدید : 120 تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 10:36

درباره وبلاگ

به منظور ثبت خاطرات کوهنوردی ,تبادل تجربیات , معرفی ارتفاعات و مناطق دیدنی و ترویج ورزش مفرح کوهنوردی این وبلاگ را به نمایش گذاشتم. منتظر نظرات دوستان هستم.

talambar...
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : قلعه,ماران,اسب,خاک,پیرزن, نویسنده : barankoha بازدید : 124 تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 10:36

بنام یزدان پاک  امروز جمعه به اتفاق خانواده به سمت بارانکوه حرکت کردیم. زیبایی بارانکوه را باید به اعضای خانواده تقسیم کرد. جای فوق العاده کم نظیر در کشور است و در این هوای گرم سال که کم آبی هر کسی را آزار می دهد بارانکوه بهشت روی زمین است. صدای آب بی نظیر ترین موسیقی را برایتان مهیا می کند. چشمه و آبنماهای فراوان و در انتها آبشار قابل وصف نیست. امروز روز بیاد ماندنی برای من و خانواده من بود . جای دوستان خالی آبنما و رنگین کمان آبشار سنگواره همسرم پنجه خرسی  پایان + نوشته شده توسط حبیب اله طاشی در دوشنبه بیست و سوم مرداد ۱۳۹۶ و ساعت 23:9 | talambar...

برچسب : بارانکوه,جمع,خانواده,رنگین,کمان, نویسنده : barankoha بازدید : 113 تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 10:36

بنام خدا امروز جمعه به اتفاق دوستان عازم شاهکوه شدیم. حرکتمان از گرگان ساعت 4 و نیم آغاز شد و ساعت 6 صبح پای کار بوردیم. غیر از ما گروه های دیگری هم بودند و در ادامه سه گروه بزرگ دیگر هم آمدند. روز تغریبا پر جمعیتی بود. هوا صاف با صبحی سرد آغاز شد. حرکت 4 نفره ما بسیار خوب بود. چشم اندازهای زیبا و صخره های سر به فلک کشیده جذابیت طبیعت را دو چندان کرده بود. شاهکوه دارای دو قله معروف بنام گاوکشان و کهکشان است که در فاصله نزدیک به هم هستند. گاوکشان جزو استان گلستان و کهکشان جزو استان سمنان محسوب می شود. دارای خط الراس صخره ایی و ستیغ دارد که هر بیننده ایی را محو تماشای خود می کند. یکی دیگر از و talambar...
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : شاهکوه,گاوکشان,کدو, نویسنده : barankoha بازدید : 106 تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 10:36

بنام خدا جمعه ایی در کنار خانواده به سمت اسپی او که در بهشهر واقع شده است به اتفاق خانواده آقای گلبینی رفتیم. اسپی او بعد از خلیل شهر و گذر از زیر گذر قبل از پلیس راه به سمت روستای پاسند و روستای رودبار رفتیم. امسال برای دومین بار بود که به اینجا آمده بودم.امسال یک تفاوت اساسی ذاشت و آن اینکه بدلیل عملیات سد سازی کل درختان کف رودخانه تا سطح تراز آب پشت سد را کف تراش کرده بودند و عملیات برداشت و حمل تنه درختان بسرعت انجام می شد. بنابراین کل مسیر حرکت زیر آفتاب است و همچنین زیبایی گذشته را هم ندارد. طبق گفته اهالی منطقه امسال آخرین سال بازدید از این آبشار زیبا است و سال آینده  تا 700 متر بالاتر talambar...

برچسب : اسپی,بهشهر,خلیل,شهر, نویسنده : barankoha بازدید : 130 تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 10:36